טיפים להשכרת רכב בארץ | buy & drive

אם אין לכם רכב, זו לא סיבה לותר על טיולים או נסיעות משפחתיות.
השכרת רכב נותנת חופש וגמישות בתנאי שמוצאים את הרכב הנכון, בתנאים הכי טובים.

בחירת רכב
חשבו היטב איזה סוג של רכב מתאים לצרכים שלכם. אם אתם נוסעים עם ילדים או עם הרבה ציוד, ייתכן שתרצו רכב עם תא מטען גדול, כמו הסובארו אימפרזה. אם אתם רוצים לחסוך כסף על דלק והשכרה, אולי תעדיפו את הדגם הכי הקטן.

מעבר לזה, האם תרצו שיהיה רכב ידידותי לסביבה (אוטומטי), עם תוספות כמו מובילאי וכד'

לרשת buy & drive (ביי אנד דרייב) צי רכב הייחודי להם, יש להם רכבים ברמת פרימיום, כלומר רכבים ברמות גימור גבוהות יותר מרוב חברות השכרת רכב, יש רכבי יוקרה להשכרה קצרה וארוכת טווח וגם ליסינג למי שמחפש פתרון קבע נוח מבחינת תשלומים וללא דמי מקדמה.

PhotoGrid_1437664323767[1]

הזמנת הרכב
יש שמעדיפים חברות השכרה גדולות. בארץ, אני מעדיפה חברת השכרה מקומית, ממנה עשויים לקבל תעריף טוב יותר. מה שבוודאות קיבלתי כשניכנסתי ל  buy & drive (ביי אנד דרייב)
מדובר במקום שהוא אינטימי, מעניק יחס אישי, שעושה בעיני את כל ההבדל.

מיד אחרי שהוסברו לי תנאי ההשכרה שלי
קראתי את התנאים בעיון לפני חתימה על ההזמנה. זכרתי לשאול על הגבלות. רק כשהייתי בטוחה שאני מבינה את תנאי ההזמנה, האם יש תשלום עבור נהגים נוספים, האם יש הגבלת גיל כדי לנהוג במכונית, חתמתי.

לא לפני שקיבלתי מספר טלפון למצב חירום!

בזמן איסוף הרכב
כדאי לבחור סניף שהוא קרוב למקום המגורים. אני בחרתי בסניף הרצליה שקרוב למקום מגורי ויש אליו גם תחבורה ציבורית נוחה.
לבדוק איזה ביטוח יש לרכב. הקפידו לעבור סביב הרכב עם נציג השירות שמחפש שריטות או פגמים. לא להתבייש לשלוף את הסמארטפון ולצלם! אם יש פגמים לרכב, חשוב לדווח עליהם לפני היציאה לדרך.

הניעו את המנוע והקשיבו. זו הזדמנות מצויינת לבדוק אם יש רעשים מוזרים.

בדקו את המיזוג

רצוי להכיר את הרכב לפני שעוזבים את המקום. באיזה צד מיכל הדלק, כיצד להשתמש בפנסים, מגבים ובאיתות, מיזוג האויר, מערכת המולטימדיה ומד הקילומטראז.

כוונו מראות

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל כדאי לעשות סימן כלשהוא שיעזור לזכור את הדגם והצבע של המכונית – כך שלא ילך לאיבוד בפעם הראשונה שתחנו אותו. וכמובן, הכי חשוב הקוד שלכם! ממליצה 'לחייג' אותו לנייד כך שיהיה זמין.

אני יצאתי עם הנציג בסניף ויחד סקרנו את הרכב, לאחר מכן קיבלתי הדרכה על הסובארו אימפרזה.
קיבלתי רכב מתוחזק ברמה גבוה ועם ק"מ נמוך. מצויין לצרכים שלי. תא מטען ענק! פרט חשוב במיוחד כשנוסעים עם ילדים וצריכת דלק נמוכה.

PhotoGrid_1437664510395[1]

PhotoGrid_1437664699197[1] PhotoGrid_1437664827456[1]

בזמן החזרת הרכב
תמיד למלא את מכל הדלק לפני החזרת הרכב, כדאי לעצור בתחנת דלק זולה בדרך.

חשוב להגיע בזמן – על איחור, משלמים!

לפני שעוזבים את הרכב כדאי לבדוק כדי להיות בטוחים שלא נשארו בו חפצים אישיים. חשוב לבדוק את תא המטען! החפצים הנפוצים ביותר שנאבדים הם טלפונים סלולריים, משקפי שמש ושמשיות.

הקפדו שנציג שירות יבדוק את גוף הרכב בנוכחותכם והסכימו על כל נזק.

כמו האיסוף, גם ההחזרה היתה מהירה ונעימה. השירות שקיבלתי ב buy & drive יעיל, לבבי ומהיר! חויה נעימה שמבטיחה שעוד אחזור לשם בשעת הצורך.

PhotoGrid_1437665317983[1]

כתיבת תגובה