המשביר לצרכן | פונט רומא

בשבוע שעבר נכחתי בפאנל שהתקיים במרכז ענב, גן העיר בהשתתפות השרה לשוויון חברתי, הגב' גילה גמליאל, הדוגמנית מעיין קרת, חוקרת האופנה ד"ר שוש רוז מרזל, הסופרת והעיתונאית ענת לב-אדלר, המנחה והמלהקת אמירה בוזגלו, הצלם וסוכן הדוגמניות עדי ברקן והעיתונאית רתם איזק.
את הפאנל הנחתה אשת התקשורת שרון כידון.

המשתתפים בפאנל, כולם נוגעים או נגעו באופן כזה או אחר בתחום האופנה או מקדמים אג'נדות נשיות שונות.
חברי הפאנל דנו בנושאים בוערים כמו דימוי גוף, מידות ומשקל, בהיבטים החברתיים, המנטליים והאופנתיים.

כולם דיברו וביקרו את החוויות של ילדי שנות ה80 וה90. לקוראים שלי, מדובר בבני דורי שחלמו לדגמן וניסו להתאים את עצמם לאופנה המתחלפת והיום מודים שהם עדיין משלמים מחיר כבד בכדי להראות 'מושלמים'. אם זה שעות כושר מרובות ודיאטות חריפות.
יחד עם זה, לתפיסתי מודל הרזון החל שנים קודם, עם קביעת הסטנדרט האופנתי של מעצבי העל. אלו קבעו שמודל היופי הוא הרזה לדוגמא, טוויגי ונשים שרצו להרגיש מושלמות ואופנתיות התאימו את עצמן לתכתיבי מעצבי העל.
מכאן נולדו האנורקסיה והבולמיה.

כיום, בני הנוער, שגילם צעיר יחסית (9-14) חיים זמן ניכר ברשתות החבריות ומתעדים את עצמם בכל זמן, נותנים חשיבות רבה למראה החיצוני וללבוש. דימוי הגוף חשוב במיוחד ומושפע בעיקר מהסביבה. הם רוצים להראות, להיות יפים ואופנתיים.
גם הם, שלא מצליחים לעמוד בסטנדרטים הנוקשים לוקים במחלות כמו דיכאון, אנורקסיה ובולמיה.

תפקיד החברה ותפקידנו כהורים, לחזק את הביטחון העצמי של ילדנו ולעודד אותם להרגיש שלמים ובטוחים בעצמם בלי לשנות את המראה החיצוני שלהם. לחנך לכך שמידת הגוף והמבנה לא משנים והמספר על הבגד הוא רק מספר ולא מהווה הוכחה ל'מי נראה יותר טוב'. והכי חשוב מהכל – לאהוב את עצמם כמות שהם.

מותגי אופנה ובראשם פונט רומא הספרדי שנמכר ברשת "המשביר לצרכן" בחר להוביל מגמה במסגרתה מציעים המותגים את אותם דגמים במידות מגוונות. המותג מציע דגמים במנעד מידות רחב, 38-54, כדי לאפשר לכל אשה להתלבש בדגמים אופנתיים וטרנדיים. לדוגמא בתמונה.

PhotoGrid_1437890001747[1]

כל זאת מתוך אמונה שכל אישה באשר היא, יכולה להיות אופנתית ומעודכנת ולבחור נכון את הפריטים המרכיבים את מלתחתה.

הקיץ מציג המותג קולקציית אביב קיץ ששמה דגש על מגוון רחב של מידות וסגנונות, לנשים בגילאים שונים
המחפשות פריטי אופנה עם אמירה אופנתית ובאיכות גבוהה. הקולקציה מאופיינת מהשראות ומגמות אופנה טרנדיות ומשלבת סטייל ואלגנטיות.

קולקציית הקיץ שואבת השראה ממגמות האופנה הבינלאומיים המובילים, טרנד המלחים, עם מגוון הדפסי פסים

PhotoGrid_1437890235634[1]

טרנד ה דנים (DENIM) ג'ינסים בטכניקות שטיפה עם הדפסים, רקומים ואפליקציות. השפעות הטבע באים לידי ביטוי בהדפסים שונים כגון זברה, עלים ופרחים ובנוסף לבדים משובצים ועוד. הבדים בקולקציה קלילים ורכים, בדים נשפכים, בגזרות אסימטריות ובדים טבעיים.

PhotoGrid_1437890368664[1]
PhotoGrid_1437890497398[1]

מודעות פרסומת

2 תגובות בנושא “המשביר לצרכן | פונט רומא

    1. תודה לך 🙂
      אתה נער שמתנהג בהתאם לבני גילך. אני מקווה שבעתיד בני גילך, בנים ובנות יאהבו את עצמם באמת כמות שהם!
      סוף שבוע נעים

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s