קורס סטיילינג | סודות מחדר הארונות | מפגש ראשון

סדנת סטיילינג. מסוג הדברים שתמיד רציתי לעשות ולא העזתי. ניסיתי להגיד לעצמי שאני מסתדרת, עשיתי כל מה שצריך 'לפי הספר' – עקבתי אחרי בלוגריות עם סגנון שאני מאוד אוהבת כמו Lace and chiffon ו Queen elephant הצטרפתי לקבוצת הפייסבוק מתלבשות.
בפנים ידעתי כמה קשה לי וכמה מאמץ זה דורש ממני. במיוחד בבקרים שאני ממהרת, צריכה הופעה לפגישה או אירוע.

הייתי צוחקת על זה. כשהייתי רואה פוסט של בלוגרית עם שמלה שאני אוהבת, הייתי הולכת לחנות ומבקשת 'בדיוק כזה', במקרים אחרים הייתי קונה מכנסיים + חולצה ולפעמים גם נעליים ולובשת תמיד את אותו השילוב.

PhotoGrid_1447433020980

מרגע שידעתי שאשתתף בקורס של לילי קורל ושני זוהר שנקרא 'סודות מחדר הארונות' הייתי מאוד נרגשת ושיתפתי חברות שהגיבו בפרגון גדול וגם קנאה – הן שיתפו אותי ברצון שלהן לחוות סדנה כזו ובפחדים שלהן, ממש כמו אלו שהיו לי. היו כאלו שאמרו שזה תפור עליהן והיו שמחות להגיע לסדנה כזו בעצמן.
אם בא לכם לשמח חברה / בת זוג / אמא / סבתא זו מתנה מקורית ושווה שיודו לכם עליה שנים!

הגעתי למפגש הראשון בלי ציפיות גדולות. דמיינתי סדנת סטייילינג אינפורמטיבית, עם שעות של הרצאות בנושאים שונים. מהר מאוד גיליתי שטעיתי ובגדול!

כבר בכניסה, לילי ושני קיבלו אותי בחיבוקים ונשיקות, מה שהפך את המפגש כולו לחמים ואינטימי. הכרתי מקבץ נשים מדהימות בטווח גילאים מגוון ותחומי עיסוק שונים, כל אחת מהן סיפור בפני עצמה. עם כל אחת, הייתי שמחה לשבת לקפה ולהכיר יותר.

התרגיל הראשון היה לתת לכל אחת מהנשים בקבוצה פידבק ראשוני. מה כל אחת משדרת כשאני מסתכלת עליה בפם הראשונה. אחד התרגילים החזקים שחוויתי בחיי. נדהמתי מהנטיה לשיפוטיות, פידבק יכול לרמוס ולהחיות.
כולנו, קיבלנו פידבק שהוא חיובי מהמציאות.

לפני שניגשנו לעניינים, היה חשוב לאבחן לכל אחת מאיתנו את מבנה הגוף שלה. אחרי מדידות, גיליתי שאני במבנה גוף שונה מזה שהייתי בטוחה שאני כל השנים. מה שאומר, שאני לא בהכרח עושה קניות נכונות שמחמיאות לי וזו עוד סיבה שבגללה המראה שלי אולי בסדר, אבל לא מעולה! חשוב מאוד להכיר את מבנה הגוף כדי לדעת איך לפסל אותו כך שיהיה פרופורציונלי.

עוד מרכיב שמשפיע מאוד על ההופעה והרבה נשים נוטות להזניח – הלבשה תחתונה! חשוב לדעת לבחור הלבשה נכונה מחמיאה ופרקטית וגם לדעת איפה לקנות. לילי ושני מפנות לחנויות שבהן מוצרים באיכות טובה ושירות מקצועי וגם מעניקות הטבות לחברות הסדנה.

המפגש הראשון היה מתובל בהרבה הומור והדגמות ולא רק תיאוריה.

PhotoGrid_1447432916967

התרגיל לסיום השיעור הראשון היה לכאורה פשוט. להתלבש לפי מבנה הגוף. כמו שאמרתי, לכאורה פשוט. עבורי זה היה מבלבל ולפעמים גם מעייף. דרש ממני לסדר מחדש את הארון, לוותר על פריטים שאני רגילה ולא בהכרח מחמיאים לי ולנסות אחרים שאני לא רגילה להשתמש בהם ביום יום.

התגובות של המכרים וחברים לעבודה היו מגוונות. היו ששאלו אם הבאתי בגדים להחלפה, היו שהחמיאו מאוד.היו ימים שאהבתי את הבחירות שלי והיו ימים שהרגשתי ממש חוסר ביטחון. את החיזוקים והפידבקים המפרגנים וגם המלצות לשיפור קיבלתי בקבוצת הפייסבוק הסודית שנפתחה במיוחד עבורנו, הנשים שמשתתפות בסדנה.

אני מקווה שככל שיעברו הימים אני אגיש יותר נוח וביטחון בבחירות שלי ובגדול, המטרה שלי מהסדנה – להיות מסוגלת לקנות בגדים בסגנון האישי שלי, בחופשיות וכמובן, ללבוש אותם בהנאה.

להמשך למפגש השני לחצו כאן

2 תגובות בנושא “קורס סטיילינג | סודות מחדר הארונות | מפגש ראשון

  1. כתבת כל כך יפה 😄😄 הסיכום של המפגש הראשון נשמע מדוייק ואני בטוחה שתפיקי את המירב מהקורס הזה. אנשיך לעקוב אחרייך ולהנות מרשמייך 🌸🌸 בהצלחה !!

להשאיר תגובה

