ארבעה משחקים שכייף לקבל במתנה | אילנית

ארבעה משחקים שהפכו ללהיט אצלנו בבית בימים הקרים והגשומים, לא תופסים הרבה מקום וכייף לחזור לשחק בהם שוב ושוב:

לבנים בגילאי 7-12 לגו מלחמת הכוכבים

PhotoGrid_1449314213925

הבנים שלי ראו את הסרטים ומכירים את הדמויות. כשקיבלו את ערכת הלגו, השמחה היתה רבה!

החלקים ארוזים באריזות מחולקות, כדי להקל על ההרכבה והוראות הן טובות וברורות, ללא תעלומות צבע ובצעדים קטנים כך שלמרות הגיל שכתוב על הקופסא, אמיר בן השש לקח על עצמו את האתגר ובשלושה ימים וקצת עזרה מאחיו בן 11, בנה בצורה מושלמת את החללית.

PhotoGrid_1449314414943

PhotoGrid_1449314507412

PhotoGrid_1449314602227

אמיר נהנה מאוד מהבניה. החללית זזה והדמיות המצורפות מאפשרות לו לשחק במשחקי דמיון והוא נהנה מהלגו במשך שעות.

PhotoGrid_1449316369018

בסך הכל, זה צעצוע שכייף לשחק בו ואובייקט תצוגה מענג, בהחלט שווה את המחיר! לקראת חנוכה אפשר למצוא מגוון של ערכות לגו מלחמת הכוכבים החל מ 89.90

לבנות בגילאי 4-10 ערכת בראץ חורפית

PhotoGrid_1449316506695

הבנות שלי אוהבות את הבובות שלהם. הן יכולות לשחק עם בית הבובות שלהם במשך שעות בכל פעם.הגדולה שלי בת תשע עדיין משחקת עם הבובות שלה כל הזמן ויש לי הרגשה שהקטנה שלי בת ארבע את אותו הדבר בגיל שלה. הן דואגות לבובות שלהן ותמיד נרגשות להוסיף בובות חדשות לאוסף. כאשר הבובה בראץ החדשה הגיעה הן כבר רצו אחת חדשה די הרבה זמן. בכל פעם שהן רואות אותן בחנות הן מבקשות. בראץ יוצאת לפעילויות החורף מהנות. הבראץ מגיעה בערכה מוכנה להכות את המדרונות בציוד שלג מסוגנן כולל תלבושת אפרה סקי, ספל קקאו חם וגיליון מדבקות להתאמה אישית של המזחלת ונעלי הסקי.

PhotoGrid_1449316614941

הופתעתי כאשר ראיתי את כל מה שהגיע בערכה. אני חושבת שזה ממש מגניב שהמזחלת מגיעה עם מדבקות והבנות יכולות לקשט אותה בעצמם. יש גם שני סטים מלאים של בגדים – לגלישה ולהחלפה! עכשיו הבנות שלי ממש רוצות לצאת לסקי ולי נשאר לקוות שגם השנה ירד כאן שלג.

עוד דבר שאני ממש אוהבת בבראץ, אלו הנעליים. לרוב הבובות, הנעליים כל הזמן נופלות וקל לאבד אותן. כאן פשוט מושכים את כל הנעל החוצה ומרכיבים נעל חדשה. פתרון פשוט ונהדר!

לבנים בגילאי 4-6 בובת פאוור ריינג'רס

PhotoGrid_1449316799435

PhotoGrid_1449316886809

דמות קטנה אחת ואביזר. מתנה נחמדה לאוהבי פאוור ריינג'רס. המחיר לא יקר ומאפשר לקנות מתנה מפנקת לחג עם דמות שהילדים אוהבים.

לקטנטנים שבחבורה קסילופון ליטל טייקס

PhotoGrid_1449412987966

מהצעצועים שקונים במתנה לגיל שנה וממשיכים לשמש אתכם עד גיל שלוש לפחות.

קסילופון צבעוני בעל 8 קלידים המאפשר הכרת עולם המוסיקה בדרך קלה ומהנה ומסייע בלימוד סיבה ותוצאה. בקסילופון ישנם קלידים צבעוניים המפיקים סולם צלילים מלא, פינות עגולות לבטיחות מקסימאלית ומקוש המחובר בחוט

PhotoGrid_1449413064058
אני אוהבת את העובדה שהמקוש מחובר בחוט כך שזה לא ילך לאיבוד. בונוס הוא שאם אתה הופך אותה יש רכסים שישמיעו קול גדול. אם החוט היה ארוך יותר, זה יכול להיות משחק משני הצדדים, ואם זה היה קשור בסופו אפשר היה למשוך את הצעצוע במקום להשתמש בידית.

PhotoGrid_1449413138380

הצעצוע הזה נהדר ואני ממליצה עליו מאוד.

להשאיר תגובה

